piątek, 25 lipca 2014

Postacie

Loyreyn Levinson 17-latka 
"Co do życia to nie mam uniwersalnych porad  ,wiem tylko jak 
je przegrać , nie wiem jak podnieść się z kolan "


Jason McCann 20-latek 
"Miłość jest odpowiedzią , ale kiedy czekasz na odpowiedz 
seks zadaje całkiem interesujące pytania "


Aaron Leander 19-latek 
"Trzymaj  swoich przyjaciół blisko , ale jeszcze bliżej swoim wrogów "

Jessica Gomez 18-latka 
"Ufaj mi i trzymaj się mnie ja obronie ci dupę ty mi niestety nie "

Mike Stevens 19-latek 
"Człowieka można zniszczyć nie pokonać "

Luke Winters 18-latek 
"Jestem optymistą . Bycie kimkolwiek innym zapewne nic nie daje "

Michael Toy 18-latek 
"Czasami ludzie potkną się o prawdę . Ale prostują się i idą dalej "


Max Lavigne 43-latek 
"Jedyny sposób ,żeby uwolnić się od pokusy to jej ulec "


Martin Portman  and Will Nixon  19-latkowie 
"Przyszłość zaczyna się dzisiaj , a nie jutro "

John Dickens 46-latek 
"Kto umiera , płaci swoje długi "


                            
Harry Brown  20-latek
"Wszystko jest w rękach człowieka . Dlatego należy je szybko myć "

Jasmine Larsson 18-latka 
"Trzeba mieć dużo cierpliwości by się jej nauczyć "



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz